miercuri, 6 august 2008

C'est la vie ... part VI

Avand in vedere ca astazi la mine la tara a fost hramul Manastirii s-a facut un mic balci ... sau mai mare , depinde cum il vad unii :)). De dimineata am fost pe la manastire la slujba, unde am ramas masca ... doar vreo 20 de oameni, bine asta era pe la 6. Pe la 10 a fost slujba a doua, sau cum so chema, unde se pare ca au fost mai multi oameni, poate de 50 de ori mai multi. Ar fi fost si mai multi dar se pare ca pentru unii berea si micii sunt mai importanti( si se intreaba omul de e ceva rau asupra lui de ce il pedepseste cel de sus). Ce sa mai ... la petrecere inainte la rugaciune inapoi. Nu sunt in masura sa judec lumea (de asta se va ocupa cel de sus) de acea o sa trec la altele. Avand camera la mine am facut ceva poze, doar ca sa va faceti o idee.





Una peste alta daca vrei distractie cel mai bine e sa ti iei o masina ca cea din imagine ... garantez distractie la maxim ;)

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce fain tre sa fi fost la slayna:((e primu an in care nu am putut sa merg:(((

HpVirus spunea...

pai o sa vii la anu :) ... te invit eu ;)