sâmbătă, 2 august 2008

Timpul ...

cel mai mare dusman al meu vacanta asta. Nu doar al meu, cred ca al multora dintre noi. Dar ce sa-i facem ?! Munca este, bani trebuie, acasa si acolo munca iar in rest pe internet si cu prietenii (si atunci pe fuga). In timpul anului avem de invatat, in timpul vacantei de muncit. Mama ce program calumea. In ritmul asta eu unu ies la pensie cu 1 an mai devreme, altii cu 2, 3, 4, 5, 6, 7, etc.

Am gasit ! Cea mai buna solutie pentru a castiga timp. Chiulim de la scoala :)). Da dar mai mult de 10 absente nu se poate, totusi trebuie sa fie o solutie ceva ... Hmmmm, am sa ma mai gandesc si de gasesc ceva mai bag un post pe aici.

Cititorilor de bloguri voi ce solutii aveti ?

4 comentarii:

Anonim spunea...

da da ..chiulesty de la scoala....daca vreoi o medie de trecere 5-6 la profu de mate chiuleste:)))

HpVirus spunea...

am avut 9 anu asta ... la anu poate iese 10 :X

Anonim spunea...

si yo am avut 9 asa k nu te mai lauda...dar daca chiulesty cat ziki k ai??:)))

HpVirus spunea...

eu cand chiulesc , chiulesc motivat :))