sâmbătă, 16 august 2008

Graffiti


Un mic wiki despre graffiti :
Graffiti este un tip de însemnare făcută în mod deliberat de oameni pe suprafeţe atât publice cât şi private. Poate apărea ca artă, desene sau cuvinte. Când este făcut fără consimţământul proprietarului, constituie vandalism (care este ilegal).

Ce nu as da sa pot face macar 50% din ce fac ei ... adevaru ca sunt oameni care au talent ... dar mai sunt si niste specimene care cred ca au talent ... si strica un perete pentru 2 linii. Dar ce sa-i faci. Dupa ce m-am uitat pe net vreo 30 min m-am gandit sa chem si eu pe cineva sa -mi vopseasca blocul ... ar fi prea calumea, mai scap si eu de griul asta infernal (uniforme gri blocuri gri... se vede comunismul). Gata! ca daca mai scriu mult mai supar pe vreo unu ... si na ...






Ultimile doua sunt de pe liceu meu drag ... mama, iar am mancat ceva stricat :P ... astea sunt de baza :))



Si ar mai fi ceva ... nu stiu de ce tot fac gat astea mai cu mot ca uite mi-a pictat ala peretele din fata blocului bla bla bla si tot asa. We Romane bucurate ... ca si asa Micul Paris sa stins, noroc de ei, ca mai adauga ceva culoare la griul ala naspet ...

Niciun comentariu: